Tuesday, February 26, 2008

a fost o zi lunga. si judec dupa culoarea lunii ca va si o noapte la fel. asa ca va fi una in care voi invata chestii destepte citind. somnul oricum imi este refuzat. mai acum ceva timp mi se parea aiurea sa stau sa imi programez lecturile, vizionarile de filme si alte activitati necesare cunoasterii mediului inconjurator. nici nu mai stiu de cand nu am mai stat sa ascult cap coada un album de muzica, le tot invart si le iau pe sarite. acum mai prind o noapte ca asta si reiau de unde am ramas. dar destul despre mine. sa luam un la si sa ascultam in continuare..

2 comments:

Anonymous said...

iti placu gould...
(dar era bine s-o dai - pentru contrast - si pe prima (http://www.youtube.com/watch?v=qB76jxBq_gQ&feature=related );impreuna vorbeau ele despre cum incepe omu' (teribilist), si cum sfirseste...)

Anonymous said...

cum sfirseste adica adus la cumintenie dupa lungi periple ale pierderii - teribiliste - de sine... cam ca teme lui bach pe care o are sub deste...