Wednesday, February 13, 2008

am fost acuzat ca aduc iar inundatii. ei bine, nu mai aduc inundatii. aduc doar valtori. (era sa scriu valori, sic)

remarci din timpul saptamanii:

daca trece maybachul cu bkl la numar pe langa tine, in oras, ai noroc tot restul zilei. de vreme urata
descoperire maxima la mega image: tarte cu branza. de dezvoltat
mi-am facut birou feng shui. pe masa de protocol
am reusit performanta sa mai crap un rand de chei. ma rog, doar cartela proaspata pentru interfon
contrar tuturor asteptarilor, asteptarile sunt mai mari ca expectatiile. garantat
combinatie ideala: irish cream cu 4 lingurite de zahar. te scoate din multe stari

6 comments:

Anonymous said...

"acuzat" (!?)...
era o remarca... (un pistol cu apa - ce draizbuzar...)

Tom said...

am zis si eu asa, dar uitasem ghilimelele :)

Anonymous said...

aha

vuk said...

deci, birou feng, dar mai ales sui - am inteles.
irish cream, iar am inteles.
da' tarta cu branza unde era? :P

Tom said...

la marea imagine. prin periplurile mele dupa food, a avut pulling power

vuk said...

da, ma..dar n-a ajuns la feng shui..asta remarcasem :))