Friday, January 11, 2008

Printre tuse si frig, am razbit vitregiilor si am reusit sa imi configurez routeru wireless. Mai ales dupa ce am aflat ca baietii se contrazic grav de tot in manuale si dupa ce am stat ceva scarpinandu-ma tamp in cap, pentru ca eu una stiam ei alta ziceau. Pana la urma cum stiam eu a fost, dar a trebuit sa ii conving si pe ei, asa indirect. Cred ca pofta de toata tarasenia mi-a venit mancand, pentru ca am mai stat sa configurez alte doua wirelessuri saptamanile astea, una dintre ele fiind un pic mai afurisita. A vrut doar dupa vreo 6 ore de chinuri. Asa ca am scapat de cabluri intinse pe jos, pe care le luam in picioare din oficiu. Semnalul este excelent papestetot, viteza de transfer pastrandu-se in juru a 2 mega/s, 2.5, chiar si la o linie de semnal.

No comments: