Sunday, October 21, 2007

Era cred vreo 6 azi dimineata cand au inceput sa vuiasca obloanele mele partial inchise de la un vant ciudat de rece. M-am trezit in ploaie si vuiet si nu stiam ce se intampla. Am vazut ce e afara, mai tarziu am vazut la teve si zapada de la munte si mi-am dat seama ca a venit iarna. Care probabil o sa dureze cateva zile deocamdata, timp suficient cat baietii cu sepci intoarse de la centralele termice sa tina oprita si apa calda si caldura. Dintr-o simpatie profunda pentru pensionarii razvratiti impotriva sistemului ma gandesc. Care sunt multi si bine organizati. Am inchis geamul cu oblon cu tot, am mai pus o patura si m-am adancit in somn, de la ultimul save. Cum zicea cineva, ah ce dor imi e de caldura aia...

PS. Vremea este excelenta pentru statul in pat, cu un film bun si un ceai fierbinte(eventual de scortisoara) la nas. Hai si un blog doua

2 comments:

Independenta Dependenta said...

Bine că eşti tu fără griji!:P

Tom said...

nu am ajuns inca la stadiul ala. eu cresc incet